توقیف کامیون سوخت قاچاق در همدان

به گزارش رکنا،  سردار "کامرانی صالح" با اعلام این خبر، گفت: شب گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید "زارعی" به یک دستگاه خودروی کامیون نفتکش مشکوک شدند.

وی بیان داشت: پس از توقیف کامیون نفتکش و بررسی های صورت گرفته مشخص شد، مدارک ارائه شده مربوط به روغن موتور می باشد در حالیکه نفتکش حامل گازوئیل قاچاق است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: راننده کامیون برای فرار از قانون به مامور کاشف رشوه ای به مبلغ یک میلیون ریال پیشنهاد می دهد که مامور وظیفه شناس با رد رشوه موضوع را سریعاً گزارش می کند.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه در بازرسی از کامیون توقیفی 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، گفت: ارزش این محموله 2 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شد که در این رابطه یک نفر دستگیر که به همراه پرونده و رشوه پیشنهادی به تعزیرات حکومتی شهرستان بهار معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه گفت: پلیس همواره با سوءاستفاده کنندگان و مخلان اقتصادی که باعث ایجاد تنش در بازار می شوند، برخورد جدی خواهد داشت و از آحاد مردم خواست هر گونه خبر در حوزه جرائم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟