7 زنجانی در تصادف کشته شدند

به گزارش رکنا، جانشین پلیس راه استان زنجان به وقوع پنج فقره تصادف فوتی در محورهای استان طی یک هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این تعداد تصادف هفت فوتی برجای گذاشته است.

مهدی میناخانی از عادی شدن ترافیک در محورهای استان خبر داد و اظهار کرد: این عادی شدن بعد از دو روز حجم بالای ترافیک روی داده است.

جانشین پلیس راه استان زنجان به وقوع پنج فقره تصادف فوتی در محورهای استان طی یک هفته گذشته اشاره و تصریح کرد: این تعداد تصادف هفت فوتی برجای گذاشته است.

وی برخورد یک دستگاه خودروی ال 90 با کامیون کشنده با دو فوتی را از تصادفات یک هفته گذشته عنوان کرد و گفت: این تصادف در محور زنجان-قزوین روی داده است.

میناخانی به واژگونی یک دستگاه تراکتور در محور دندی اشاره کرد و گفت: این واژگونی دو کشته داشته است.

جانشین پلیس راه استان زنجان ادامه داد: واژگونی یک دستگاه پژو 405 و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت دو فقره تصادفی بودند که به ترتیب در محورهای زنجان- تبریز و ابهر روی داده و سرنشینان هر دو وسیله جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: در برخورد دو خودروی پراید و پژو هم که شب گذشته روی داد و یکی از مصدومان حادثه در بیمارستان فوت کرد.

میناخانی با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد: خواب‌آلودگی و وقوع تصادفات حادثه‌ساز از مهم‌ترین دلایل وقوع تصادفات منجر به فوت است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟