دستگیری ۲ نفر مخل نظم و امنیت در قوچان

به گزارش رکنا،سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: طی چند روز گذشته شاهد حضور دو نفر در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بودیم که با عربده‌کشی، نزاع و درگیری خیابانی همراه با ضرب‌ و جرح و با استفاده از چاقو و چماق اقدام به ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر قوچان کرده بودند.
وی بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی با همکاری مأموران کلانتری ١١ طالقانی و با اشراف اطلاعاتی، مخفی‌گاه این دو متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با بیان این نکته که افراد دستگیر شده به بزه ارتکابی خود اعتراف کرده‌اند، گفت: افراد دستگیر شده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
وی با تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان و حمایت دستگاه قضایی از پلیس، تأکید کرد: با توجه به اینکه یکی از مأموریت‌های مهم پلیس برخورد جدی با اراذل‌ و اوباش است، مطمئنا در مقابل این افراد قانون‌شکن با اقتدار ظاهر می‌شویم و اجازه نخواهیم داد کسی آسایش مردم را بر هم زده و مخل نظم و امنیت جامعه باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟