توقیف پژو با 309 کیلوگرم حشیش در آباده

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان "آباده" یک خودرو پژو 405 حامل 309 کیلوگرم حشیش توقیف شد. سردار "رهام بخش حبیبی" فرمانده انتظامی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان "آباده" با همکاری اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از تردد یک خودرو حامل مواد مخدر در محور "آباده-اصفهان" مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش رکنا، این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان "آباده" به محور مورد نظر اعزام و پس از کنترل محسوس و نامحسوس خودروهای عبوری، یک خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی اضافه کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح لاستیک های این خودرو را مورد هدف قرار داده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، 309 کیلوگرم حشیش کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، تأکید کرد: مأموران انتظامی استان فارس در راستای مبارزه بی امان با مواد مخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟