آتش سوزی انبار کاه در روستای صحرارود فسا / حریق مهار شد

به گزارش رکنا ، رحمدار مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فسا درباره آتش سوزی انبار کاه در روستای صحرارود فسا، اظهار کرد: بعد از ظهر امروز طی تماس‌هایی که با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فسا مبنی بر آتش سوزی یک انبار کاه در روستای صحرارود گرفته شد، ضمن هماهنگی‌های لازم برای خروج از محدوده عملیاتی شهر، آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

او اضافه کرد: نیرو‌های عملیاتی ایستگاه شماره یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فسا با یک دستگاه خودرو سنگین بنز به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فسا ادامه داد: هرچند مسافت زیاد بود نیرو‌ها با حداقل زمان به محل حادثه رسیدند و آتش را خاموش کردند.

او با بیان اینکه پس از اطفای حریق، ماموران اقدام به لکه‌گیری کردند، افزود: کشاورزان باید در انبار کردن محصولات خود بخصوص کاه دقت و انبار‌های خود را مجهز به تهویه مناسب کنند.

رحمدار همچنین گفت: انبار کاه در محدوده روستا ممنوع بوده که لازم است دهیاران تذکر‌های لازم در این خصوص اعلام و از انجام آن جلوگیری به عمل آید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 599549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟