کشف 91 کیلو تریاک در پایتخت / دستگیری 3 سوداگر مرگ

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند"عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور تهیه و به شهر تهران انتقال دهد، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی مشخص شد، متهم قصد دارد با همکاری دوتن از همدستانش محموله مواد مخدر را با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس بعد از گذشتن از استان قم به تهران انتقال دهد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان اخذ شد، ادامه داد: تیمی از ماموران عملیات ویژه به محور قم – تهران اعزام و موفق شدند خودروی متهمان را در بزرگراه قم – تهران مشاهده کنند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: ماموران اعزامی دستور توقف خودرو را صادر و در یک عملیات پلیسی خودرو را متوقف و راننده و دو سرنشین خودرو را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به اینکه در بررسی از داخل خودرو 91 کیلو و 450 گرم تریاک کشف شد، خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح هرسه متهم به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، سوداگران مرگ در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟