تعقیب و گریز پلیس در درمیان / سوداگر مرگ در دام پلیس

به گزارش رکنا، سرهنگ "ناصر فرشید" اظهار داشت: روز گذشته مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی اطلاعاتی دریافت کردند که قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد دارند، محموله سنگین مواد مخدر را با یک خودروی سواری پژو از مسیرهای فرعی به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند که موضوع پیگیری و توقیف خودرو در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران خودروی حامل مواد مخدر را در محور"درمیان- بیرجند" شناسایی کردند و به راننده دستور ایست دادند.

سرهنگ فرشید گفت: راننده با مشاهده مأموران بر سرعت خود افزود و متواری شد که مأموران سواری پژو حامل مواد مخدر را تعقیب کردند و به راننده آن اخطار توقف دادند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران لاستیک خودروی حامل مواد مخدر را که قصد توقف نداشت و با حرکات مخاطره آمیز در حال فرار بود با استفاده از قانون به کارگیری سلاح مورد هدف قرار دادند و خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

توقیف پژو با 414 کیلوگرم تریاک

سرهنگ فرشید تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو 414 کیلوگرم تریاک کشف کردند و متهم دستگیر شده را پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر و تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی کردند.

وی بر عزم راسخ پلیس در مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد و گفت: نیروی انتظامی به پشتوانه کارکنان خدوم و پرتلاش خود با استعانت از خداوند متعال، مبارزه بی امان خود با سوداگران مرگ را با قاطیعت ادامه داده و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟