آتش سوزی در شهرک صنعتی شکوهیه قم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: آتش سوزی واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه قم مهار شده و اجازه تخریب مخازن گازوئیل این واحد داده نشد.

به گزارش رکنا، حمید کریمی روز دوشنبه بیان کرد: ساعت ۱۰:۳۰ امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم خبر آتش سوزی در یک واحد صنعتی تولید کننده شمش آهن مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه اعلام شد و بلافاصله ۶ دستگاه خودرو عملیاتی سنگین و دو دستگاه خودرو آب ده و تانکرهای آبرسان شهرداری قم برای انجام عملیات اطفاء و پشتیبانی از آتش نشانی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:‌ خوشبختانه با حضور ۴۰ آتش نشانی که از قم برای شرکت در عملیات اطفاء و پشتیبانی آمده بودند،‌ حریق که در مخازن هشت هزار لیتری گازوئیل واقع شده بود اطفا شد و اجازه تخریب برجک مخازن داده نشد.

وی با اشاره به ایمن سازی کامل محل حادثه، ادامه داد: با تلاش آتش نشانان شرکت کننده در این عملیات،‌ حریق به طور کامل در منطقه حادثه اطفاء شده و این حادثه مصدومی نداشته است.

کریمی گفت:‌ علت و میزان خسارات وارد شده در این حادثه پس از انجام ارزیابی‌های کارشناسی اعلام خواهد شد.

شهرک صنعتی شکوهیه قم در ۱۲ کیلومتری محور قدیم قم - تهران در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۱ هکتار واقع شده است. قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 598762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟