13 هزار قرص و کپسول قاچاق در گمرک دیر کشف شد

به گزارش رکنا، بهروز قره بیگی صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف بیش از 13 هزار عدد انواع قرص، کپسول، پاستیل و شامپو مرتبط با تقویت مو و پوست در گمرک دیر با هوشیاری کارکنان این گمرک خبر داد و اظهار داشت: ماموران گمرک دیر با هوشیاری و دقت در حین بازرسی از یک فروند شناور ورودی موفق به کشف حدود 13 هزار و 792 عدد انواع قرص، کپسول ، پاستیل و شامپو شدند.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر اضافه کرد: در همین راستا 11 هزار و 760 عدد پر پشت کننده و افزاینده رشد موی سر، یک هزار و 380 عدد پاستیل رشد موی سر، 180 عدد کپسول پوست و مو، 24 عدد شامپو تقویت رشد مو و 88 عدد چای رژیمی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه حدود سه میلیارد و 542 میلیون ریال می باشد، افزود: تمامی کالاهای مکشوفه ضبط شده ساخت کشورهای انگلستان و آمریکا می‌باشد.

قره بیگی با تاکید بر اینکه واردات هرگونه محصولات دارویی، تقویتی و بهداشتی نیازمند داشتن مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد، اظهار داشت: هیچکدام از محصولات مکشوفه دارای مجوزهای لازم نبوده و جزء کالاهای غیرمجاز محسوب می‌شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟