آزادی 39 زندانی دارای بدهی کمتر از 10 میلیونی در مازندران

به گزارش رکنا،  غلامرضا عشریه بعدازظهر یکشنبه در نشست کارگروه رسانه‌ای ستاد دیه استان با تاکید براینکه باید برای آزادی زندانیان تلاش ویژه ای کرد، افزود: باید از فضای محرم برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مالی بهره گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از خیران آملی به نام حاج مصطفی فیروزی به مناسبت ماه محرم ۲۵۵ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند، افزود: امیدواریم همه مازندرانی‌ها برای آزادی زندانیان نیازمند کمک کنند تا شاهد استانی بدون وجود.

علی استادی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی مازندران با اشاره به اینکه زندانیان نیازمند جزو اقشار ضعیف به شمار می‌روند، اظهار داشت: باید کمک کنیم تا دست نیازمندان و زندانیان جرایم غیرعمد و مالی را برای آزادی بگیریم و حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه طی هفت ماه گذشته زمینه آزادی ۲۹ زندانی دارای حکم قصاص در استان فراهم شده است، افزود: طی دو هفته گذشته با فعالیت رئیس جدید ستاد دیه استان ۳۹۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جمع آوری شده است.

استادی با بیان اینکه ۷۵۸ زندانی جرایم غیرعمد در استان هفت ماه قبل وجود داشت، گفت: بیش از چهار میلیارد تومان ستاد دیه کشور به مازندران کمک کرده است و قرار شد ۱۶ میلیارد تومان نیز در قالب تسهیلات به استان ارائه شود.

مدیرکل زندان‌های مازندران گفت: طی هفت ماه گذشته ۵۵۴ نفر زندانی جرایم غیرعمد و مالی در استان آزاد شدند و برای آزادی آنان ۱۸ میلیارد تومان هزینه شد و بیش از ۱۸۶ میلیارد تومان با سازش تخفیف گرفته شده است.

وی مجموع زندانیان جرایم غیرعمد در استان را حدود ۶۸۰ نفر اعلام کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟