دستگیری کلاهبردار فرش های 6 میلیاردی / پلیس تهران فاش کرد

سرهنگ کارآگاه "حمدالله علیزاده"  در تشریح این خبر گفت: سوم مهر سال گذشته در پی شکایت یکی از شهروندان پرونده ای با موضوع کلاهبرداری و جعل در دادسرای ناحیه 16 تهران تشکیل و با دستور مقام قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی و کشف موضوع به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی تصریح کرد: شاکی در تحقیقات اولیه اظهار داشت، تعداد دو تخته فرش ابریشم به ارزش 6 میلیارد ریال برای فروش در فضای مجازی آگهی کرده بودم که شخصی به نام فرهاد با تماس تلفنی خود را خریدار معرفی و عنوان کرد که فرش ها را برای برادرش می خواهد، با گرفتن عکس فرش محل را ترک کرده و پس از چند روز فرهاد با ارایه یک فقره چک بین بانکی فرش ها را گرفت که با توجه به تعطیلی بانک در آن روز امکان استعلام چک میسر نبود و من روز بعد چک را به بانک بردم که متوجه جعلی بودن آن شدم .

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود : بلافاصله پس از وصول پرونده اقدامات اولیه انجام و در بررسی های مقدماتی مشخص شد هویت خریدار فرش ها جعلی بوده و تلاش برای شناسایی هویت واقعی متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت که در این حین کارآگاهان متوجه شدند فرش ها در فضای مجازی به فروش گذاشته شده است.

این مقام انتظامی گفت : با اخذ دستورات قضائی آگهی دهنده فرش ها به هویت امیر شناسایی و یکم تیرماه دستگیر و از مخفیگاه وی فرش های شاکی کشف و پس از تنظیم صورت جلسه به وی مسترد می شود .

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی در پایان گفت : با کشف موضوع کارآگاهان در ادامه پی جویی خود پرونده را به دادسرای مربوطه ارسال و متهم با صدور قرار مناسب برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟