دستگیری سارق حرفه ای در تبریز / اعتراف به 30 فقره سرقت

به گزارش رکنا، سردار " حسین عبدی" اظهار داشت : طی چند روز گذشته در پی وقوع چند فقره پول قاپی از شهروندان تبریزی مراتب در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: با به دست آمدن سرنخ هایی از متهم اقدامات فنی و قضائی صورت گرفته پس از اطمینان کامل در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به 30 فقره پول قاپی از شهرستان های تهران و تبریز تاکنون اعتراف کرده است .

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم دستگیر شده به روش زاغ زنی (کمین) در جلوی بانک ها افرادی را که با پول نقد از بانک خارج می شدند شناسایی و در فرصت مناسب عمل مجرمانه خود را عملی می کرد .

وی خاطر نشان کرد : با دستگیری متهم تعدادی از پرونده های کشف نشده از سال های 97 تا 99 کشف و سرنوشت 2 میلیارد ریال پول سرقت شده مشخص شد.

سردار عبدی افزود: متهم که غیر بومی بود برای انجام سرقت موتور سیکلت خود را به وسیله اتوبوس های مسافر بری به تبریز می آورده پس از انجام سرقت دوباره به همان روش به محل سکونت خود مراجعت می کرد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان به شهروندان توصیه کرد:هنگام ورود به بانک اطراف را بررسی نموده و هنگام خروج از بانک مواظب اطراف خود بوده از حمل پول نقد جداً خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟