ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از 500 کیلو مواد افیونی / پلیس اصفهان فاش کرد

به گزارش رکنا،  سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود مطلع شدند تعدادی قاچاقچی مواد افیونی قصد دارند محموله‌ای از مواد را با استفاده از مسیر استان اصفهان به استان تهران منتقل کنند که در این خصوص بلافاصله وارد عمل شده و با استقرار در ورودی استان به کنترل خودرو‌های عبوری پرداختند.

وی افزود: ماموران حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو پارس مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این خودرو به عنوان راه پاک کن خودرو‌های حامل مواد مخدر عمل می‌کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: در ادامه این ماموران در یک اقدام هوشمندانه موفق شدند یک دستگاه پراید و یک دستگاه خودرو کامیونت حامل مواد افیونی را شناسایی و متوقف کرده و در بازرسی دقیق از آن‌ها ۱۰۰ کیلو حشیش و ۴۵۴ کیلو تریاک کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در مجموع ۵۵۴ کیلو مواد افیونی در این عملیات کشف شد اظهار داشت: در این رابطه ۵ قاچاقچی مواد افیونی دستگیر و همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاچاقچیان، برای انتقال مواد، سختی‌های زیادی متحمل شده و علاوه بر جاسازی‌های پیچیده از راه‌های فرعی و بیابانی طولانی عبور می‌کنند تصریح کرد: با تمام این موارد پلیس از اشرافیت بالایی برای برخورد با این افراد برخوردار است و با رصد دقیق و هوشمندانه اجازه عرض اندام به آن‌ها نمی‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟