انهدام باند سارقان احشام در ساری

به گزارش رکنا ، سرهنگ مسعود تقدیسی رییس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متوالی احشام در شهرستان ساری و حومه و اعلام نارضایتی از سوی اهالی روستا‌های اطراف، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی با توجه به حجم بالای سرقت‌ها دریافتند، یکی از سارقان با یک دستگاه خودرو پیکان وانت پس از اطمینان از خالی بودن دامداری‌ها وارد شده و با مسموم کردن سگ نگهبان اقدام به سرقت دام‌ها می‌کند.

دستگیری سارق سابقه دار در مخفیگاهش

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: با بررسی دقیق موضوع و تقویت گشت‌های هدفمند، یکی از سارقان سابقه دار شناسایی و در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ تقدیسی افزود: متهم در تحقیقات پلیس ابتدا منکر بزه انتسابی شد و در ادامه با ارائه شواهد و قرائن موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و به بزه انتسابی با همدستی ۴ نفر دیگر اقرار کرد و از آنان ۴۳ راس دام کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: متهمان که سارقان سابقه دار احشام هستند در عملیات جداگانه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟