دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت در تهران

به گزارش رکنا،  سرهنگ "حسن نورآبادی" اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با موتورسواران متخلف، ظهر روز گذشته عوامل گشت کلانتری 119 مهر آباد به موتورسواری سوار بر یک دستگاه موتور سیکلت طرح هوندا مشکوک می شوند و دستور توقف می‌دهند.

وی افزود: اما جوان ۲۷-۲۸ ساله از محل متواری و عملیات مهار متهم آغاز و ماموران گشت انتظامی کلانتری موفق شدند بعد از چند دقیقه تعقیب و گریز در بزرگراه نواب موتورسیکلت را متوقف و موتور سوار را دستگیر کنند.

نورآبادی تصریح کرد: در بررسی های بیشتر یک دستگاه بی‌سیم تاکی واکی و یک افشانه اشک آور و یک قبضه شوکر کشف و متهم که توضیحی برای این اقلام نداشت به همراه موتور سیکلت به کلانتری انتقال می یابد.

رئیس کلانتری با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که موتورسیکلت متهم مسروقه بوده و سه روز قبل در حوزه کلانتری ستارخان به سرقت رفته است، گفت: متهم در کلانتری به سرقت موتورسیکلت اعتراف و اظهار داشت، قصد داشتم موتورسیکلت را به یکی از محلات تهران انتقال و آن را بفروشم که دستگیر شدم.

نورآبادی همچنین اظهار داشت: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی اذعان داشت، تجهیزات دفاعی را برای نشان دادن به گشت های انتظامی همراه داشته که وانمود کند مامور می باشد.

رئیس کلانتری مهرآباد در پایان با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده و پیش دو مرتبه به همین عناوین مجرمانه روانه زندان شده و بیش از یک سال در زندان سپری کرده است، گفت: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی برای گرفتن دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟