اجرای طرح پاکسازی سارقان در آبادان

به گزارش رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده ریس پلیس شهرستان آبادان مبنی بر اینکه طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز به منظور ضربه زدن به سارقان اموال عمومی درشهرستان آبادان به مرحله اجرا در آمده است گفت: پس از انجام اقدامات شناسایی تیم های عملیاتی ضمن هماهنگی قضایی وارد عمل شده و تعداد 10 نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند. در میان سارقان دستگیر شده 3سارق معروف سه چرخه سوار نیز حضور داشته که جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

تقی زاده خاطر نشان کرد : سارقان سه چرخه سوار پس از سرقت یکدستگاه موتورسیکلت سه چرخه وتغییر رنگ آن از قرمز به آبی با شگرد خاصی از منازل سرقت می کردند که در بازجویی با پلیس به 14فقره سرقت معترف شده و سایر متهمان دستگیر شده نیز که به اتهام تیراندازی به سمت مامورین گشت انتظامی، سرقت مغازه و منزل تحت تعقیب بودند نیز به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه با بیان اینکه کلیه متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند گفت: خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است و کسانی که از این خط عبور کنند با برخورد قاطع حافظان امنیت مواجه می شوند و در این مسیر از هیچ کوششی در هرساعت شبانه روزی کوتاهی نخواهیم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 597521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟