انفجار در جایگاه سی ان جی بستان آباد یک مصدوم به جا گذاشت

به گزارش رکنا، عیسی ساعد روز چهارشنبه افزود: ظهر امروز بر اثر انفجار مخزن خودروی یک دستگاه نیسان در جایگاه سی ان جی میدان ولایت شهر بستان آباد عوامل آتش نشانی ، اورژانس و امدادی در محل حاضر شدند .

وی گفت: وضعیت عمومی مصدوم این حادثه که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد خوب است.

ساعد افزود: در اثر این حادثه سه دستگاه خودرو همچنین جایگاه سی ان جی خسارت دیده است .

مسئول آتش نشانی بستان آباد از شهروندان خواست در هنگام سوخت گیری در جایگاه های سی ان جی از خودرو پیاده شده و از تلفن همراه استفاده نکنند و درصورت بروز حادثه با شماره تلفن اضطراری ۱۲۵ تماس بگیرند.


مشکل برق شهرک صنعتی شماره ۲ شهرستان بستان آباد حل شد

 


معاون عمرانی فرماندار بستان آباد از حل مشکل تامین برق شهرک صنعتی شماره ۲ شهرستان خبر داد.

عباس واحدی که روز چهارشنبه به همراه مدیران ادارات برق و آب وفاضلاب و راهداری و مدیر عامل شهرک های صنعتی از شهرک صنعتی شماره ۲ بستان آباد بازدید می کردگفت: عملیات احداث این شهرک از سال ۸۷ آغاز شده است ولی به دلیل مشکلات زیرساختی از جمله برق و آب و راه دسترسی ، پیشرفت چندانی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه برق مورد نیاز شهرک حدود ۱۷ مگابایت است، گفت: با پیگیریهای انجام شده ، مشکل تامین برق شهرک صنعتی شماره ۲ حل شد و به زودی عملیات انتقال برق اجرایی می شود.

معاون فرماندار گفت: با حل مشکل برق شهرک صنعتی شماره ۲ بستان آباد تعداد واحدهای فعال به ۲۳ واحد افزایش یافته و برای بیش از یکهزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

واحدی همچنین میزان آب مورد نیاز شهرک را ۱۶ لیتر در ثانیه عنوان کرد و گفت: اقدامات لازم در جهت تامین آب شهرک انجام شده و قرار است با اجرای خط انتقال سد کلقان مشکل آب واحدهای صنعتی در شهرستان به طور کلی مرتفع شود.

شهرک صنعتی شماره ۲ بستان آباد بیش از ۹۸ هکتار مساحت دارد که در مرحله اول ۲۳ هکتار زمین به واحدهای صنعتی واگذار شده است و در حال حاضر ۱۰ واحد صنعتی با اشتغال ۹۰ نفر فعالیت می کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 597451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟