خشنونت مسلحانه در اوهایو/ 4 حادثه تیراندازی با 4 کشته و 18 زخمی

به گزارش رکنا ، مقامات شهر سینسیناتی در ایالت اوهایو آمریکا اعلام کردند که در حوادث تیراندازی در چندین منطقه از این شهر در ساعات پایانی روز، ۱۸ تن مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که دستکم ۴ تن از آنها کشته شدند.

مأموران پلیس در ساعات ۱۲:۳۰ دقیقه بامداد گذشته - یکشنبه - به وقت محلی در واکنش به یک تماس اضطراری به محل نخستین تیراندازی اعزام شدند. در این حادثه یک جوان ۲۱ ساله به نام آنتونیو بلر کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

در تیراندازی مشابهی که حدود دو ساعت بعد و در ساعت ۲:۱۵ دقیقه بامداد یکشنبه به وقت محلی به وقوع پیوست، ۱۰ تن دیگر زخمی شدند که از میان آنها، دو تن با نامهای رابرت راجرز ۳۴ ساله و ژاکیز گرانت ۳۰ ساله جان خود را از دست دادند.

ساعاتی پس از این دو تیراندازی سه تن دیگر در محله والنات هیلز سینسیناتی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. رسانه های خبری در گزارشهای خود اعلام کردند که این تیراندازی ها با فاصله زمانی ۶۰ تا ۹۰ دقیقه از یکدیگر اتفاق افتادند؛ اما معاون رئیس پلیس شهر سینسیناتی به خبرنگاران گفت که «به نظر می رسد آنها حوادثی جداگانه اما وحشتناک و فجیع بودند. »

تأیید تیراندازی در آمریکا ازسوی پلیس

پلیس در مورد چهارمین تیراندازی مرگبار جزئیاتی ارائه نکرد؛ اما وقوع آن را تأیید کرد. از سوی دیگر، گزارشهای خبری تلویزیونی حاکی از آن است که در ساعات پایانی صبح یکشنبه یک نفر دیگر در اثر اصابت گلوله کشته شده است.

رئیس پلیس سینسیناتی اواخر روز یکشنبه سطح خشونت را در این شهر «غیرقابل قبول» خواند و گفت: «از تمام شهروندان این شهر بزرگ می خواهم که بگویند دیگر کافیست! ما نباید ساکت بنشینیم و بگوئیم که برای پایان دادن به خشونت مسلحانه نمی توانیم کاری انجام دهیم. همه ما یک وظیفه اخلاقی داریم تا خشونت را متوقف کنیم و از قتل در جامعه خود جلوگیری کنیم».برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟