محموله 668 کیلویی مواد افیونی در یزد کشف شد

به گزارش رکنا، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" اظهارداشت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ماموران پلیس این استان با کار گسترده اطلاعاتی از تحرک قاچاقچیان برای انتقال محموله های افیونی با چند دستگاه خودروی سبک و سنگین مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: با رصد دقیق اطلاعاتی مشخص شد، سوداگران مرگ محموله ای از انواع موادافیونی را از کشورهای همسایه شرقی بارگیری و قصد دارند این محموله را از طریق جاده های استان یزد به مرکز کشور انتقال دهند.

سردار بهدانی فرد ضمن اشاره به تشکیل تیم های عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر یزد، "مهریز" و دسته رزمی شهید "شاهدی" افزود: ماموران با کنترل محورهای فرعی، 2 دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه کامیونت مربوط به قاچاقچیان را مشاهده و آنها را در عملیاتی ضربتی در مهریز متوقف کردند.

وی ضمن اشاره به دستگیری 8 نفر از سرکردگان اصلی باندهای وادکننده موادافیونی، گفت: در این عملیات 668 کیلو موادمخدر شامل؛ 443 کیلو هروئین، 196 کیلو تریاک و 29 کیلوگرم شیشه کشف شد.

رئیس پلیس استان یزد در خاتمه با بیان اینکه قاچاقچیان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان یزد شاه راه مواصلاتی و محور ترانزیت جنوب و شرق کشور به سایر استان ها است مبارزه بی امان با قاچاقچیان و اعضای باندهای بزرگ واردکننده موادافیونی در دستور کار دائمی پلیس یزد قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟