دستگیری قاچاقچی سنگ در اسفراین

به گزارش رکنا، سید سعید عزیزی اظهار کرد: در راستای اجرای مستمر طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن سطح حوزه استحفاظی، مأموران پلیس امنیت عمومی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری مقدار قابل‌توجهی سنگ معدن قاچاق در منزل مسکونی خودکرده بلافاصله موضوع را با جدیت در دستور کار خود قراردادند.

وی با اشاره به اینکه مأموران به‌محض دریافت این خبر اقدامات فنی و پلیسی خود را با هماهنگی مقام قضائی آغاز کردند، افزود: با مراجعه به محل موردنظر و در بازرسی از منزل مقدار ۴ تن و ۹۳۵ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق کشف و ضبط شد.

نزدیک به 5 تن سنگ معدنی سرب در اسفراین کشف و ضبط شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه با بررسی به عمل آمده ارزش این مقدار سنگ معدن قاچاق بیش از ۳۴۵ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در همین رابطه یک نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن در سطح شهرستان باقدرت ادامه دارد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟