دستگیری سارق موتورسیکلت با هوشیاری تهرانی ها

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "حمدالله علیزاده" در تشریح این خبر گفت: پانزدهم مرداد ماه شهروندی به پلیس 110 تماس و اظهار داشت، 2 دستگاه موتورسیکلت به ظاهر سرقتی در جلوی ساختمانی در محدوده خیابان مولوی پارک شده است که با ارجاع موضوع به پایگاه هفتم پلیس آگاهی بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و بلافاصله کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پایگاه برای بررسی صحت و سقم موضوع به آدرس اعلامی مراجعه و گزارش مورد تایید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دستور ورود به منزل و دستگیری سارق یا سارقان از مرجع قضائی اخذ شد، افزود: کارآگاهان پایگاه هفتم موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم به نام سیروس را دستگیر و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی را به ارزش 2 میلیارد ریال کشف و متهم به همراه موتورسیکلت های سرقتی برای سیرمراحل قانونی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی انتقال یافت.

این مقام انتظامی بیان داشت : در بازجویی انجام شده سیروس به سرقت موتورسیکلت اعتراف و اظهار داشت که موتورسیکلت ها را به تنهایی سرقت کردم و قصد فروش آن ها را داشتم.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی در پایان گفت : با اعتراف صریح سیروس به بزه انتسابی پرونده به دادسرا ارسال و متهم با قرار مجرمیت برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 596037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟