تصادف مرگبار با یک فوتی در بزرگراه شهید چمران

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از حادثه رانندگی در بزرگراه " شهید چمران " خبر داد و گفت: در این حادثه راکب موتورسیکلت فوت کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "احسان موُمنی" اظهار داشت: ساعت 10 صبح روز گذشته خبری مبنی تصادف یک دستگاه خودروی 206 با یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه "شهید چمران " دریافت شد و تیمی از کارشناسان اداره تصادفات پلیس راهور تهران به همراه عوامل امدادی در نشانی اعلامی حاضر شدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه در بررسی اولیه مشخص شد راننده خودروی سواری 206 که قصد تغییر مسیر داشته به موتورسیکلتی که در همین مسیر در حال تردد بوده، برخورد می کند، افزود: متاسفانه راکب موتورسیکلت به زمین برخورد و بر اثر شدت ضربه وارده جان خود را از دست می دهد.

این مقام پلیسی عنوان کرد: کارشناسان علت حادثه را تغییر ناگهانی راننده خودرو و عدم توجه به آیینه های بغل اعلام کردند.

سرهنگ موُمنی توصیه کرد: حتما قبل از تغییر مسیر رانندگان دیگر وسایل نقلیه را با زدن چراغ راهنما در سمتی که قصد حرکت دارید مطلع کنید و همچنین حتما به یاد داشته باشید که بعد از زدن راهنما به آیینه های اطراف و وسط نگاه کنید سپس تغییر مسیر دهید. راننده عزیز زدن راهنمای تنها دلیل بر تغییر مسیر ناگهانی شما نمی باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟