دستگیری سارقان سابقه دار خودرو در اصفهان

به گزارش رکنا، سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این خبر گفت: در پی شکایت فردی منبی بر سرقت خودروی سواری مزدا ۳۲۳ متعلق به وی، اقدامات لازم در خصوص کشف خودرو و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: در ادامه ماموران با انجام تحقیقات علمی و تخصصی واستفاده از تجهیزات هوشمند و بررسی سوابق سارقان سابقه دارد سرانجام رد پای یکی از سارقان سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

دستبند پلیس آگاهی اصفهان بر دستان سارقان سابقه دار خودرو

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با شناسایی هویت متهم، ماموران طی یک عملیات ویژه با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه از دستگیری همدست متهم با اعتراف وی خبر داد و عنوان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به سرقت ۷ دستگاه خودرو مزدا ۳۲۳ و پراید اعتراف کرده و عنوان کردند خودرو‌ها را بعداز سرقت وتغییر پلاک لوازم آن‌ها را اوراق می‌کردند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی از لوازم خودرو‌های مزدا ۳۲۳ کشف شد اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟