به گزارش رکنا، رسانه‌ها در اسکاتلند واقع در شمال انگلیس اعلام کردند در حادثه خارج شدن قطار از ریل در منطقه ابردین شایر (Aberdeenshire) سه نفر، از جمله راننده قطار درگذشتند.

تارنمای روزنامه ایوینینگ استاندارد نوشت بارندگی شدید دیروز در شمال اسکاتلند، موجب رانش زمین در نزدیکی شهر استونهیون (Stonehaven) شده بود و در نتیجه، پیش از ظهر امروز زمانی که قطار به این منطقه رسید، از خط راه آهن به بیرون منحرف شد و پس از برخورد با دیواره یک مسیل، لوکوموتیو آن آتش گرفت. به نوشته ایوینینگ استاندارد، به علت همه گیری کووید ۱۹ و محدود شدن تردد مردم، قطار فقط ۱۲ سرنشین داشت که ۶ نفر از آنان، مسافر و ۶ نفر نیز کارکنان قطار بودند.

نیکولا استورجن، وزیر اول اسکاتلند پیش از این از "سانحه‌ای بسیار جدی" خبر داده بود. به گزارش رسانه‌های محلی، شماری از سرنشینان این قطار، به صوت جدی آسیب دیده اند. از زمان انتشار خبر این حادثه در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی، شاهدان عینی تصاویری از دود غلیط بر فراز منطقه سانحه را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. رسانه‌های اسکاتلند گزارش می‌دهند یک نفر نیز در این حادثه که به افتادن قطار به درون مسیل منجر شد، مفقود شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 595364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟