صدور اخطاریه پلمب 48 واحد صنفی متخلف در تهران

به گزارش رکنا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه هدف استکبار جهانی به انحراف کشاندن فرهنگ جامعه اسلامی و ایجاد انحراف و نفوذ فرهنگی، سیاسی و دینی بر جامعه است تا هویت اصیل ایرانی اسلامی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم را به هویت غربی و بی دینی تغییر دهند، گفت: برابر گزارش های مردمی مبنی بر عرضه و فروش پوشاک غیر متعارف و حتی با آرم و علائم شیطان پرستی بررسی موضوع در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران قرار گرفت.

این مرکز توضیح داد: طبق برنامه ریزی و تمهیدات اندیشیده شده روز گذشته طرح نظارتی و کنترلی صنوف توسط ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عملیاتی شد و از 154 واحد صنفی عرضه پوشاک و البسه بازدید شد.

بنا بر این گزاش برای 48 واحد صنفی متخلف با هماهنگی های قضائی اخطاریه پلمب صادر شد و در این طرح متصدیان 5 واحد صنفی متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند و به 55 واحد صنفی تذکر داده شد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایان بر استمرار طرح های نظارتی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها تاکید کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟