کشف 42 کیلو حشیش و تریاک در تهران / 3 سوداگر مرگ دستگیر شدند

به گزارش رکنا ،  سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" گفت: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد یکی از قاچاقچیان حرفه ای با همکاری دو تن از همدستانش قصد دارد با مراجعه به استان های جنوبی کشور مقادیر فراوانی انواع موادمخدر تهیه و با استفاده از 2 دستگاه خودروی سواری پژو و پراید به شهر تهران انتقال دهد که بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: با تایید صحت خبر و شناسایی محورهای عبوری متهم، به دست آمد که متهم با همکاری دو همدستش محموله را به شهر تهران انتقال داده است و در یکی از مهمانپذیرهای حوالی میدان راه آهن سکونت دارند که نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان و توقیف خودروشان اخذ شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران در یک عملیات موفق خودروی متهمان را در پارکینگ طبقاتی توقیف کردند، ابراز داشت: در بازرسی از داخل خودروها 21 کیلو و 500 گرم حشیش و 20 کیلو و 219 گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان با اشاره به اینکه هر سه سوداگر مرگ در مخفیگاهشان دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: هر سه متهم به مقر پلیس انتقال و پس از انجام تحقیقات پایانی و بازجویی های تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟