این دزد متخصص سرقت کامپیوترهای پژو 206 بود / پلیس تهران دست شان را رو کرد

به گزارش رکنا، سردار "علیرضا لطفی" ، اظهار داشت : در اوایل مردادماه سال جاری کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی با رصد سارقان حرفه ای داخل خودرو مطلع شدند، یکی از مجرمان حرفه ای دارای 4 فقره سابقه کیفری به نام "هاتف " 30 ساله در سال های اخیر به تنهایی قطعات خودرویی ای سی یو سرقت می کند.

وی با بیان اینکه با انعکاس اطلاعات به دست آمده به بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران دستور دستگیری سارق صادر شد، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه هاتف در جنوب تهران شناسایی و کارآگاهان موفق شدند در دهم مردادماه طی یک عملیات پلیسی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه اش 7 دستگاه " ای سی یو" کشف و متهم را به همراه اموال مکشوفه به اداره بیستم پلیس آگاهی انتقال دهند.

سارقی که فقط " ای سی یو " می دزدید در تهران به دام افتاد

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات مقدماتی هاتف به جرم ارتکابی معترف شد که از اوایل سال جاری با موتورسیکلتم در سطح شهر پرسه زنی می کردم و در محل های خلوت و بن بستی به سراغ خودروهای فاقد ایمنی می رفتم و در عرض چند ثانیه "ای سی یو" خودرو را سرقت و بلافاصله متواری می شدم و اموال مسروقه را به مالخری به نام قادر می فروختم.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: متهم تا کنون به 500 فقره سرقت اعتراف و مالخر اموال سرقتی در مخفیگاهش در مرکز تهران دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مالخر اموال سرقتی اظهار داشت، اموال سرقتی را به 5 مالخر دیگر فروخته است، ادامه داد: دستگیری سایر مالخران و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد و هر دو متهم در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی قرار دارند.

سردار لطفی گفت: با تلاش همکارانم در معاونت مبارزه با سرقت وسائط نقلیه که منجر به دستگیری سارق سابقه دار و مالخر اموال مسروقه شده است شاهد کاهش جرایم سرقت در روزهای گذشته بودیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟