کشف یک میلیاردی انواع دخانیات خارجی قاچاق در تهران

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف 35 هزار و 800 نخ انواع سیگار و مقادیری توتون و تنباکو قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال توسط ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران خبر داد.

به گزارش رکنا ، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: روز گذشته بیست و یکم مرداد ماه ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از نگهداری و فروش مواد دخانی قاچاق و غیر مجاز در انبار یک واحد صنفی در جنوب تهران مطلع شدند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران توضیح داد: ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی این پلیس بلافاصله برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی در حوالی میدان معلم شهر ری اعزام شدند و پس از تأیید خبر و اخذ دستور قضائی در بازدید از انبار واحد صنفی، تعداد 35هزار و 800 نخ انواع سیگار، 16 بسته توتون، 132 بسته تنباکو، 5 بسته یک کیلویی فله تنباکو قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف کردند.

این مرکز با اشاره به اینکه با دستور قضائی متصدی این واحد صنفی متخلف دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال یافت، اضافه کرد: اقلام مکشوفه توقیف و انبار واحد صنفی پلمب شد تا در فرصت مناسبی مواد دخانی کشف شده به اداره دخانیات تحویل شود.

به گفته مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ کارشناسان ارزش ریالی سیگار و تنباکو و توتون های کشف شده را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟