کشف 5 میلیارد ریال کالای قاچاق در سرخه

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد مهرابی  در سرخه اظهار کرد: از ابتدای مردادماه سال جاری یک تن زنجبیل، ۸۰۰ کیلوگرم قهوه پودر نشده، لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۵۲ ضبط و باند آمپلی‌فایر و انواع لوازم جانبی کامپیوتر (۹۲۹ قطعه) قاچاق در سرخه کشف شده است.

او گفت: انواع مواد غذایی (نوشابه انرژی‌زا، مارچوبه، انواع بیسکویت و قهوه اسپرسو) به ارزش بالغ بر پنج میلیارد ریال در پلیس‌راه شهرستان سرخه کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه ضمن تبریک به مناسبت عید ولایت و ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تبریک به تلاشگران این عرصه گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند و در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری جامعه مرهون تلاش شبانه‌روزی آنهاست.

مهرابی گفت: اقدامات مستمر و دائمی نیروی انتظامی با اجرای طرح‌های مختلف در برخورد با راکبان موتورسوار ادامه دارد.

او افزود: ۲۴ درصد از آمار برخوردها اعم از اعمال قانون، انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ و همچنین معرفی به مراجع قضایی در سال جاری به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه افزود: برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف از طرح‌های مستمر و تعطیل‌ناپذیر پلیس است؛ اما تنها چاره کار نیست و باید در این خصوص از طریق خانواده‌ها فرهنگ‌سازی شود، خانواده‌ها باید در بحث فرهنگ استفاده از موتورسیکلت اقدامات مؤثرتر و بهینه‌تری انجام دهند.

مهرابی اضافه کرد: از همه شهروندان در خصوص معرفی راکبان موتورهای غیرمجاز و سنگین به پلیس دعوت به همکاری می‌شود تا زمینه آرامش و آسایش هرچه بیش‌تر همشهریان فراهم شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟