دستگیری کلاهبردار میلیاردی / او سر 11 زن و مرد مازندرانی کلاه گذاشته بود

به گزارش رکنا، سردار «مرتضی میرزایی» با اعلام این خبر گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به مراجع انتظامی قائم‌شهر، مبنی بر کلاه‌برداری از وی به مبلغ یک میلیارد و 77 میلیون ریال در پی خرید اینترنتی غلات و خوراک دام و طیور، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: متهمان با درج آگهی فروش غلات دریکی از شبکه‌های مجازی با استفاده از خطوط ارتباطی جعلی و جلب اعتماد مال‌باختگان از آنان کلاه‌برداری می‌کردند.

سردار میرزایی، خاطرنشان کرد: پس از پی‌جویی‌های فنی مأموران 2 کلاه‌بردار حرفه‌ای اهل استان‌های خراسان رضوی و البرز که در شهرستان قائم‌شهر سکونت داشتند را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل آنان که به صورت استیجاری در آن سکونت داشتند چندین دستگاه گوشی تلفن همراه و سیم‌کارت با نام‌های مختلف کشف شد.

کشف کلاهبرداری میلیاردی در مازندران

وی، اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده تاکنون به کلاه‌برداری از 11 نفر از شهروندان در مجموع به مبلغ 18 میلیارد و 660 میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان بابیان این‌که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به مردم توصیه کرد: در معاملات تجاری و خرید و فروش کالا در فضای مجازی و حقیقی مراقب افراد شیاد و کلاه‌بردار باشند و در خریدهای اینترنتی حتماً از سایت‌های مجاز استفاده کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟