احکام متهمان پرونده مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس اعلام شد

به گزارش رکنا،  متهم ردیف اول این پرونده که پیش از این سمت مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس را بر عهده داشت به اتهام دریافت ۲۸ فقره رشوه تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار گرفته بود که پس از برگزاری جلسات دادگاه در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شیراز از این حیث به تحمل ۱۰ سال و یک ماه حبس تعزیری ، پرداخت ۱۷ میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال جزای نقدی ، ۷۴ ضربه شلاق و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده است.

این گزارش حاکی است متهمان ردیف‌های دوم و سوم این پرونده نیز که به اتهام رشاء و پرداخت رشوه به متهم ردیف اول تحت تعقیب قرار گرفته بودند نیز هر کدام به تحمل 3 سال و یک ماه حبس تعزیری محکوم شده‌اند.

همچنین متهم ردیف چهارم این پرونده نیز که با اتهام رشاء و پرداخت رشوه تحت تعقیب قضایی قرار داشت به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.

گفتنی است رای صادره در خصوص متهمین این پرونده قابلیت تجدید نظر خواهی در محاکم تجدید نظر استان فارس را دارد.

پیش از این، رئیس‌کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه رسیدگی سریع به پرونده‌های مفاسد اداری و اقتصادی از جمله اولویت‌های دستگاه قضایی در راستای اجرای سیاست‌های کلان فسادستیزی در قوه قضائیه است، گفت: برخورد قاطع و در چارچوب قانون همواره در دستور کار دادگستری استان فارس و مورد تأکید مدیریت ارشد قضایی استان فارس است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟