دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" در تشریح این خبر گفت: دوم بهمن سال گذشته پرونده ای با موضوع موبایل قاپی در کلانتری 104 عباس آباد تشکیل و با دستور دادیار دادسرای ناحیه 15 تهران برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود : محتوای پرونده حاکی از آن بود، مالباخته به صورت پیاده در محدوده خیابان سهروردی جنوبی با تلفن همراه در حال صحبت کردن بوده که شخصی با برهم زدن تعادل وی گوشی را از دست شاکی قاپیده و چند متر جلوتر سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت شده و از محل متواری می شود .

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت اظهار داشت: در تحقیقات میدانی از محل سرقت، کارآگاهان موفق شدند تصویری از سارق را بدست آورند و در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم از سارقان حرفه ای در زمینه قاپ زنی می باشد .

این مقام انتظامی بیان داشت : با مشخص شدن هویت سارق که "سیامک" نام داشت کارآگاهان مخفیگاه و ی را شناسایی و در هفتم مرداد ماه با دستور قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

سرهنگ دستخال ابراز داشت: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اقرار و اظهار داشت، در معابر خلوت با زیر نظر گرفتن سوژه در فرصتی مناسب و در یک اقدام ناگهانی گوشی یا کیف شهروندان را قاپیده و سوار بر موتورسیکلت وحید که از قبل در انتظارم بود می شدم و از محل می گریختم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت : در تحقیقات تکمیلی تا کنون 6 تن از مال باختگان شناسایی و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد .

به گفته سرهنگ دستخال تحقیقات در خصوص کشف جرائم احتمالی و شناسایی مالخران و مال باختگان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟