حادثه رانندگی با 5 مصدوم در اتوبان باقری تهران

 رئیس مرفوک پلیس راهور تهران از برخورد خودروی خاور با یک دستگاه کامیون در بزرگراه "شهید باقری" خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی 5 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش رکنا،  سرهنگ "مجید رنجبر" در خصوص این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۴:۱۸ ظهر دیروز یک فقره حادثه تصادف جرحی شدید در مسیر شمال به جنوب خیابان شهید باقری، و لغزندگی سطح معبر به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم های کارشناسی پلیس راهور تهران به همراه عوامل امدادی در محل حادثه حاضرشدند و و مشخص شد که یک دستگاه خاور با یک دستگاه کامیون فوتون برخورد کرده و هر دو خودرو در وسط خیابان واژگون و باعث ایجاد ترافیک سنگین در این محدوده شده اند.

رئیس مرفوک پلیس راهور تهران با اشاره اینکه یکی از کامیون ها که محوله اسباب و اثاثیه بوده و 5 کارگر در حال حمل آن بودند، گفت: بر اثر شدت ضربه وارده هر 5 کارگر مصدوم و با حضور به موقع عوامل امدادی به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه این حادثه رانندگی موجب نشت گازوئیل از کامیون ها و جاری شدن آن در محل حادثه و لغزندگی سطح معبر شده بود، تصریح کرد: تیم های آتش نشانی نیز به موقع در محل حاضر و به خاک پاشی بر روی گازوییل و ایمن سازی سطح معبر پرداختند.

رنجبر از رانندگان وسایط نقلیه سنگین خواست: هنگام حرکت در معابر با سرعت مطمئنه رانندگی کنید و به قبل از حرکت سیستم ترمز خودرو را کنترل کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟