دستگیری سارقان مسلح در ساوجبلاغ

به گزارش رکنا، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای به پلیس آگاهی ساوجبلاغ مبنی بر سرقت و زورگیری یک میلیارد ریال از شاکی پرونده در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مالباخته برای خرید یک خودرو به سرکرده سارقان مراجعه کرده بود که پس از نوشتن قولنامه نامبرده یک میلیارد ریال وجه نقد به سارق پرداخت می‌کند که در این حین متهم با همدستی ۲ نفر دیگر با تهدید سلاح گرم قولنامه را از شاکی پرونده گرفته و پس از پاره کردن آن به سرعت از محل متواری شده اند.

دستگیری سارقان حرفه ای در ساوجبلاغ

سرهنگ سلیمانی گفت: کارآگاهان با تلاش‌های شبانه روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم اصلی را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

او با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کمری از مخفیگاه متهم، افزود: متهم پس از دستگیری به صراحت به جرمش مبنی بر سرقت یک میلیارد ریال وجه نقد مالباخته با همکاری ۲ نفر از همدستانش اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به دستگیری همدستان متهم خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟