766 کیلوگرم موادمخدر در ایرانشهر کشف شد

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به سرنخ‌هایی مبنی بر ورود محموله سنگین موادمخدر از مرزهای جنوب شرق کشور به حوزه استحفاظی شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی در مناطق سخت گذر ایرانشهر سرانجام صبح امروز اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین موادمخدر بودند شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی در یکی از مسیرهای منتهی به ایرانشهر، اعضای این باند مسلحانه قاچاق موادمخدر در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

وی ادامه داد: در نتیجه این درگیری که یک ساعت ادامه داشت بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس هر ۲ قاچاقچی مسلح به هلاکت رسیدند.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر در پاکسازی منطقه و در بازرسی از خودروی توقیفی از قاچاقچیان، ۷۶۶ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک را به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش، یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق موادمخدر حضور فعال دارند و در راه مبارزه با این بلای خانمان سوز جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟