حادثه ای تلخ برای  کودک 12 ساله در خاش / او 10 ساعت بین مرگ و زندگی بود

به گزارش رکنا، سرهنگ"ابراهیم کوچکزایی"فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: برابر اطلاع معتمدین روستای "کاوری" شهرستان، مبنی بر یک فقره آدم ربایی در منطقه "اسکل آباد" پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی خاش قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه از معتمدین روستا مشخص شد که ۲ نفر ناشناس در ساعت ۲۱ روز شانزدهم مرداد ماه در جاده اسکل آباد پس از ضرب و شتم نوجوانی ۱۲ ساله، وی را در صندوق عقب یک دستگاه خودرو 405 انداخته و به سرعت و در تاریکی شب او را به جایی ناشناس منتقل کرده اند.

پشت پرده گروگانگیری در خاش

فرمانده انتطامی شهرستان خاش تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام یک سری تحقیقات گسترده با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، دریافتند که آدم ربایان به دلیل انگیزه مالی این نوجوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم در خاش منتقل کرده اند.

سرهنگ کوچکزایی عنوان کرد: به منظور حفظ جان گروگان، پس از چندین ساعت تحقیقات پلیسی، محل اسارت گروگان در یکی از مناطق بین راهی خاش شناسایی و تیمی مجرب از کارآگاهان با حضور در محل، فرد ربوده شده را پس از ۱۰ ساعت اسارت آزاد و به آغوش خانواده اش بازگرداندند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه دو لول شکاری و مقادیری مهمات از مخفیگاه متهمان، گفت: تحقیقات پلیس برای دستگیری آدم ربایان که قبل از حضور عوامل انتظامی از محل متواری شدند، ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟