دستگیری 1400 سارق و انهدام 8 باند بزرگ سرقت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش رکنا،  غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل فرماندهی انتظامی استان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 8 باند بزرگ سرقت در چهارمحال و بختیاری متلاشی شده و بیش از یک هزار و 400 نفر سارق توسط نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کشفیات سرقت نسبت به پنج ماهه اول سال 98 به میزان 8 درصد افزایش یافته است.

افزایش 80 درصدی تخلفات مجازی در استان

وی خاطرنشان کرد: در حوزه پلیس فتا نیز با افزایش 80 درصدی پرونده‌های تخلف در فضای مجازی مواجه بوده‌ایم و تعداد بالایی از این پرونده‌های تخلف رسیدگی و متخلفین دستگیر شده‌اند.

غلامزاده در خصوص فعالیت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از یک تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شد و در این راستا 13 باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شدند.

قاچاق کالا در استان 38 درصد افزایش یافته است

فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزایش 38 درصدی کشفیات کالای قاچاق گفت: از ابتدای امسال تاکنون 60 میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: امسال با کاهش ۳۵ درصدی تصادفات در محورهای موصلاتی استان مواجه بوده‌ایم و فوتی‌های ناشی از تصادفات نیز ۱۳ درصد کاهش داشته است.

غلامزاده تاکید کرد: اشراف اطلاعاتی و حضور هدفمند به منظور جلوگیری از وقوع جرم، برخورد جدی با هنجارشکنان، مبارزه جدی با باندها و خرده‌فروشان مواد مخدر، مبارزه جدی با قاچاق کالا و برخورد با جرایم حوزه مجازی از جمله مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی در سال جاری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟