دستگیری فروشنده مهمات در فضای مجازی/فروشنده اصلی موادمخدر در نازی آباد به دام افتاد

سرهنگ دوستعلی جلیلیان از دستگیری فروشنده مهمات در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش رکنا، به نظر می رسد تخلفات حوزه فضای مجازی به قدری گسترده شده است که هر روز باید منتظر شنیدن خبرهای عجیب و غریب در این حوزه باشیم. از فروش موادمخدر و اسلحه به صورت علنی گرفته تا فروش مهمات جنگی.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در این رابطه گفت: در روزهای اخیر یک نفر در خصوص فروش فشنگ و مهمات جنگی در فضای مجازی دستگیر شد.

او افزود: این فرد در پوشش های مختلف این وسایل را برای مشتریان خود ارسال می کرده است که با رصد و تحقیقات انجام شده محموله این فروشنده مهمات جنگی در ترمینال جنوب کشف شد. این فرد در فضای مجازی به صورت علنی تبلیغات می کرد که با اقدام به موقع دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص توزیع موادمخدر در مناطق جنوبی شهر نیز خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش ها ادامه دارد تا این معضل کاهش پیدا کند. طی هفته گذشته یک خانه در جنوب شهر تهران پلمب شد که محل فروش موادمخدر بود و مجرمین در این خانه بوسیله دوربین مداربسته تمامی اطراف خانه را رصد می کردند و محله را ناامن کرده بودند.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: همچنین خرده فروش اصلی محله نازی آباد که سال های سال در آن محل مشغول به کار بود دستگیر شد. این شخص روزانه میلیون ها تومان درآمد داشت و هر بسته کوچک حشیش خود را به مبلغ 10 هزار تومان به فروش می رساند و روزانه صدها مشتری داشت که با تحقیقات گسترده این شخص نیز دستگیر شد.

او در پایان خاطر نشان کرد: این فرد برای اینکه از اتهامات خود کم کند زمانی که با میلیون ها تومان دستگیر شد عنوان کرد که مبالغ همراه او برای چندین روز است در صورتی که در رصد انجام شده این مبالغ تنها مربوط به یک روز کاری او است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟