دستگیری 3 سارق خودرو در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" گفت : در پی افزایش سرقت خودروهای ایسوزو و سواری های گرانقیمت در سطح حوزه پایگاه دوم پلیس آگاهی رصد های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی آغاز و مشخص شد، شخصی به نام جعفر با همکاری دو تن از همدستانش به نام های قدیر، محمد علی انواع خودروهای گرانقیمت سبک و سنگین را سرقت و سپس با شگردهای خاص و تغییر در ارکان آنها، خودرو های سرقتی را اوراق و یا به عنوان خودروهای سالم و اصل به سایر شهرستان ها می فروشند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی با بیان اینکه شناسایی مخفیگاه جعفر و قدیر در ورامین وکهریزک شناسایی شد، افزود : با هماهنگی های قضائی در دو عملیات همزمان، جعفر در ورامین و قدیر در کهریزک دستگیر شدند و در بازرسی از منزل جعفر یک دستگاه ایسوزو و یک دستگاه پراید سرقتی و در بازرسی از منزل جعفر انواع ادوات و وسایل مورد نیاز برای سرقت خودروها کشف شد.

کشف 80 فقره سرقت در تهران

این مقام انتظامی اظهار داشت : جعفر پس از انتقال به پایگاه دوم به سرقت 80 دستگاه خودرو گرانقیمت سبک و سنگین اعتراف و اظهار داشت، سرقت ها را با همکاری قدیر و محمد علی انجام داده است و تعداد زیادی از خودروها به یکی از استان های غربی پس از تغییر ارکان خودرو انتقال و در آنجا فروخته است.

وی گفت : در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم سوم پرونده نیز به نام محمد علی توسط پایگاه نهم پلیس آگاهی دستگیر شده است.

این مقام پلیسی اضافه کرد: متهمان با دستور دادیار دادسرای ناحیه 34 تهران برای تکمیل پلیسی و کشف جزئیات پرونده در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟