دستگیری سارق در پوشش مامور اداره برق در پاسارگاد

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی "پاسارگاد" از شناسایی و دستگیری فردی سابقه دار که در پوشش مامور اداره برق اقدام به 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی کرده بود خبر داد.

سرهنگ "محمد نیکبخت"  اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهر، موضوع شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: تیم ویژه ماموران انتظامی شهرستان پاسارگاد در بررسی های میدانی و تخصصی، فردی سابقه دار را تحت تعقیب قانونی قرار دادند.

سوابق کیفری و جابجایی مواد مخدر سارق پاسارگاد

سرهنگ "نیکبخت" گفت: در استعلام و تحقیقات فنی مشخص شد متهم علاوه بر سوابق متعدد کیفری، جعل عنوان مامور اداره برق و خرید و جابجایی مواد مخدر را نیز در پرونده خود دارد.

این مقام انتظامی به تشدید اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ماموران در این راستا اشاره کرد و گفت: در نهایت با تلاش گسترده پلیس، مجرم در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "پاسارگاد" با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به 20 فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی اعتراف کرد، عنوان داشت: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟