پایان خط سارق لوازم خودرو با 40 فقره سرقت در شیراز

به گزارش رکنا، سرهنگ "یوسف ملک‌زاده"در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در برخی از مناطق شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس، موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و آنرا در مخفیگاهش در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان، گفت: متهم در تحقیقات اولیه و در مواجهه با ادله و مستدات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به 40 فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در شیراز اقرار کرد.

سرهنگ "ملک‌زاده" با اشاره به اینکه متهم پس از سرقت، اموال مسروقه را به دوستش می‌فروخته است، گفت: کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات ضربتی خریدار اموال مسورقه را شناسایی و آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه مالخر، اموالی مسروقه از جمله ۱۲۹ دستگاه انواع ضبط و پخش خودرو، ۱۵ عدد باند، ۳۲ عدد پانل و ۶۲ دستگاه انواع دی وی دی کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کلیه صحنه های سرقت بازسازی و متهمین پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، خاطر نشان کرد: شهروندان وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌های عمومی پارک کرده و از پارک کردن آن در مکان‌های خلوت و تاریک جدا خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟