اعتراف موتور سوار به 6 فقره سرقت موتورسیکلت در مقابل پلیس تهران

رئیس کلانتری 158 کیانشهر از دستگیری یک سارق حرفه ای موتورسیکلت با 8 فقره سابقه کیفری خبر داد و گفت: متهم در کلانتری به 6 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "حسین حسین زاده"  بیان داشت: ماموران گشت کلانتری158 کیانشهر هنگام گشت زنی در محدوده حوزه استحفاطی، رفتار راکب و ترک نشین موتورسیکلتی نظر آنان را به خود جلب و ماموران برای بررسی موضوع، مدتی موتور سواران تحت مراقبت قرار دادند.

وی عنوان کرد: ماموران در ادامه پلاک انتظامی موتورسیکلت را استعلام که در پاسخ دریافتی، مشخص شد که موتورسیکلت مسروقه بوده و دارای سابقه ثبت سرقت در محدوده کلانتری 176 مصطفی خمینی است و موتورسیکلت دو روز پیش به سرقت رفته است.

رئیس کلانتری کیانشهر گفت: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند، موتورسیکلت را در حوالی خیابان فدائیان اسلام متوقف و راکب آن را دستگیر کنند ولی ترک نشین موتورسیکلت موفق به فرار از صحنه دستگیری شد.

این مقام انتظامی توضیح داد: پس از انتقال متهم به کلانتری وی به 6 فقره سرقت موتورسیکلت با همکاری یکی از همدستانش اعتراف کرد.

سرهنگ حسین زاده افزود: در بررسی سوابق وی به دست آمد که متهم سابقه دار بوده و با همین عنوان مجرمانه و موبایل قاپی تا کنون 8 فقره تحمل کیفر داشته است.

رئیس کلانتری کیانشهر، با اشاره به اینکه کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟