دستگیری 2 سارق به عنف در کرمان/انبار دپوی مواد غذایی قاچاق پلمب شد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا فدا صبح چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به دستگیری ۲ سارق به عنف در شهر کرمان بیان داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف در سطح شهر کرمان مأموران انتظامی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق شدند.

وی افزود: پس از بازجویی‌های تخصصی مأموران انتظامی از سارقان، آنها به هشت مورد اخاذی از شهروندان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده سارقان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان همچنین به کشف مقادیری مواد غذایی قاچاق در شهر کرمان اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی شهر کرمان در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به شناسایی یک انبار دپوی مواد غذایی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی شدند.

فدایی تصریح کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از محل ۶۹ قلم مواد غذایی خارجی قاچاق شامل انواع نوشیدنی‌ها، مواد خوراکی و مواد بهداشتی که به صورت غیر بهداشتی دپو شده بودند را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند، کالاهای کشف شده به ارزش پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه در راستای ارتقا سطح امنیت در شهر کرمان نیاز به مشارکت مردم داریم، یادآور شد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان و واردکنندگان کالاهای قاچاق به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد ضمن اینکه شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک می‌توانند موضوع را سریعاً از طریق شماره تماس ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟