انهدام اعضا یک باند سرقت در زابل

سرهنگ "احمد ثمره حسینی گفت: در پی گزارش چندین فقره سرقت کابل برق و تلفن در شهرستان زابل، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به انجام تحقیقات پلیسی و اینکه مشخص شد سرقت‌ها توسط اعضاء یک باند سرقت سازمان یافته انجام شده است، افزود: مأموران گشت انتظامی، در نهایت پس از تکمیل تحقیقات فنی خود، سحرگاه شب گذشته و حین گشت زنی موفق شدند هر ۳ عضو این باند را که در حال انجام سرقتی دیگر و بریدن سیم‌های برق حد فاصل بین ۲ ستون برق بودند را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

کشف 5 فقره سرقت در زابل

این مقام انتظامی افزود: ماموران دربازرسی از وسایل همراه سارقان ۲۰ متر کابل برق سرقتی، تعداد ۲ عدد انبردست، پیچ گوشتی وآچار چرخ خودرو و ۳ تیغه چاقو کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: متهمین که بین ۲۶ تا ۳۴ سال دارند پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی پلیس به ۵ فقره سرقت کابل‌های برق وتلفن اعتراف کردند.

سرهنگ ثمره حسینی در خاتمه با اشاره به معرفی متهمین به دادسرا و با بیان اینکه مردم بهترین همراهان پلیس در انجام ماموریت‌ها هستند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان گذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593394 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟