سردار اشتری : فعالیت کولبران در مناطق مشخص شده مشکلی ندارد/ تردد در مناطق ممنوعه خط قرمز پلیس است

به گزارش رکنا ،  نشست تعاملی مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با فرمانده نیروی انتظامی، پیش از ظهر امروز با حضور نمایندگان مذکور، جمعی از معاونان پلیس های تخصصی، فرمانده انتظامی و مرزبانی کرمانشاه در ستاد ناجا برگزار شد.

سردار حسین اشتری ضمن تشکر و قدردانی از نمایندگان و فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به دلیل زحماتی که در اجرای فعالیت های خود دارند، اظهار داشت: برگزاری اینگونه جلسات به طور حتم باعث هماهنگی بیشتر و ارتقاء نظم و امنیت در استان کرمانشاه می شود.

فرمانده نیروی انتظامی خطاب به نمایندگان استان کرمانشاه، گفت: صبحت های مطرح شده در این جلسه نشان دهنده اشراف شما عزیزان به تنگناها، آسیب ها و چالش ها در اجرای ماموریت های پلیس است؛ از سوی دیگر با توجه به مرزی بودن و اهمیت استان کرمانشاه باید جایگاه سازمانی این استان در حوزه های مرزی و انتظامی ارتقاء یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه کولبران به دنبال معیشت خود هستند، تصریح کرد: در این رابطه خلاء های قانونی وجود دارد و نیاز است با تعامل، راهکارهای قانونی و کارشناسانه ای در خصوص حل مشکلات کولبران ارائه شود.

وی گفت: کولبران اگر براساس نیاز خودشان در مناطق مشخص شده مانند بازارچه های مرزی و ... فعالیت کنند، مشکلی پیش نخواهد آمد اما اگر در مناطق ممنوعه ترددی صورت گیرد براساس مصوبات قانون، این امر خط قرمز پلیس محسوب می شود و باید با افراد متخلف برخورد شود.

سردار اشتری با تاکید بر مسؤول سازی دستگاه ها در راه اندازی پاسگاه ها و کلانتری ها، افزود: 66 نقطه حادثه خیز در استان کرمانشاه وجود دارد و نیاز است راه های ارتباطی این استان، استانداردسازی شود که با فراهم شدن زیرساخت ها و فرهنگ سازی ان شاء الله شاهد کاهش تصادفات رانندگی شویم.

گفتنی است، در این جلسه نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح نیازمندی های انتظامی استان خود، آمادگی خود را در راستای تقویت نیروی انتظامی اعلام کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟