دستگیری قاچاقچی کالا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش رکنا، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله کالای قاچاق از طریق محور‌های مواصلاتی شهرستان لردگان، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران پس از اخذ مجوز قضایی طی عملیات ایست و بازرسی یک دستگاه اتوبوس مشکوک به حمل کالای قاچاق را متوقف کردند.

محموله میلیاردی کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری به مقصد نرسید

غلامزاده اضافه کرد: در بازرسی از این اتوبوس، ۱۷۹ عدد کره بادام زمینی، ۱۸ دستگاه اتو، شش دستگاه آبمیوه‌گیری، پنج دستگاه جاروبرقی، شش دستگاه سرخ کن، ۶۰ قوطی روغن مایع، ۷۴۴ عدد بیسکویت، هشت دستگاه جاروشارژی، ۱۳۸ بسته غلات صبحانه، ۱۰۰ بسته حشره‌کش و قارچ‌کش همگی فاقد مدارک گمرکی به ارزش دو میلیارد ریال کشف و راننده اتوبوس دستگیر شد.

او با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی، به قاچاقچیان کالا هشدار داد: نیروی انتظامی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و گسترش اشتغال، با تمام توان با این افراد سودجو برخورد قانونی خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟