دستگیری کلاهبردار با وکالتنامه جعلی هنگام معامله زمین در سمنان

به گزارش رکنا، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: این پرونده در واقع کشف پیش‌دستانه کلاهبرداری ۲.۵ میلیارد ریالی در سمنان بود که با هوشیاری ماموران پلیس به نتیجه رسید.

او افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر جعل و کلاهبرداری در شهر سمنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

حسنی بیان کرد: ماموران اداره پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان در بررسی‌های فنی و تخصصی خود مشخص کردند فردی با ارائه وکالتنامه جعلی در دفاتر املاک اقدام به فروش املاک و مستغلات می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به تحقیقات ویژه و اقدام اطلاعاتی مأموران انتظامی در این راستا اشاره کرد و گفت: متهم 30 ساله هنگام معامله قطعه زمینی به مساحت یکهزار مترمربع در یکی از واحد‌های مشاورین املاک شهرستان سمنان دستگیر شد.

دستگیری مهندس کلاهبردار حرفه ای در سمنان

او ارزش ریالی زمین مورد معامله را برابر نظر کارشناسان امر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: فرد دستگیر شده مهندس طراحی در سیستم رایانه بود.

فرمانده انتظامی میامی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی‌های هدفمند در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و پس از توقیف در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد راننده هیچ گونه مدرک و یا مجوز قانونی برای ارائه به مأموران ندارد.

سرهنگ حسین عجم از کشف بالغ بر یک تن چوب طاق قاچاق به ارزش ۸۰ میلیون ریال از این خودرو خبر داد و گفت: برابر قانون خودرو توقیف و چوب‌های کشف شده به موادی ذیصلاح انتقال یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟