درگیری مسلحانه در مرز میرجاوه / سوداگران مرگ زمینگیر شدند

به گزارش رکنا،  سردار محمد ملاشاهی اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقیان موادمخدر برای انتقال محموله از منطقه عمومی تگور شهرستان میرجاوه به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران این فرماندهی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با اجرای طرح مهار و کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور ماموران، با خودرو از محل متواری شدند.

کشف 346 کیلوگرم انواع موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه

وی تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب ماموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و با برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل گریختند.

سردار ملاشاهی بیان کرد: مرزداران در این عملیات موفق شدند در پاکسازی منطقه مقدار 346 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 260 کیلوگرم تریاک، 62 کیلوگرم شیشه، 19 کیلوگرم حشیش و 5 کیلوگرم مرفین را کشف کنند.

وی از همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و حمایت‌های همیشگی مرزداران عزیز تقدیر و خاطر نشان کرد: متهمان و رابطین آنها شناسایی شده و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592052 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟