پلمب کرونایی6 باشگاه بدنسازی در خراسان شمالی

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از پلمب ۶ باشگاه ورزشی بدنسازی به علت رعایت نکردن ابلاغیه وزارت ورزش در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا و دستورالعمل های بهداشتی در استان پلمب شد.

به گزارش رکنا، محمد بروحی روز جمعه  اظهار داشت: اگرچه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت تمامی باشگاه‌های ورزشی استان ممنوع اعلام شده بود اما، با وجود این، شماری از باشگاه‌ها در اجرای این مصوبه مرتکب تخلف شده و اقدام به گشایش باشگاه کرده بودند.

وی افزود: گروه های مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان از تعدادی واحدهای ورزشی در سطح استان بازدید کردند که در این بین ۵ باشگاه بدنسازی در بجنورد و یک باشگاه ورزشی در شیروان که بدون توجه به ابلاغیه وزارت ورزش مبنی بر تعطیلی باشگاه ها فعالیت می کردند، پلمب شد.

بروحی تصریح کرد: به خاطر شیوع دوباره ویروس کرونا در استان فعالیت‌های اکثر رشته های ورزشی و باشگاه های استان به جز لیگ فوتبال ممنوع شده است.

وی افزود: هم اکنون ابلاغیه ای درخصوص فعالیت‌های ورزشی در اماکن روباز و فضای باز مانند دوچرخه سواری، سوارکاری و اتومبیل رانی صادر نشده است.

معاون ورزشی استان با قدردانی از همکاری بسیاری از باشگاه ها از ابلاغیه وزارت ورزش که فعالیت خود را تعطیل کرده بودند، خاطرنشان کرد: از آنجا که بحث سلامتی جامعه در میان است، اگر باشگاهی مغایر با دستورالعمل های ستاد ملی کرونا رفتار کند با آن ها برخورد می شود.

خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۹ هیات ورزشی فعالیت دارند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خراسان شمالی از اوایل تیرماه از نظر همه گیری کرونا، در شمار استانهای در شرایط هشدار قرار گرفته بود اما، بتازگی این استان ۸۶۳ هزار نفری در شمار استان های دارای وضعیت قرمز قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟