انهدام 5 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در نهاوند

احمد ساکی امروز  از افزایش کشفیات مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در این مدت ماموران مبارزه با مواد مخدر نهاوند با اجرای طرح‌های مختلف عملیاتی موفق شدند ۳۰ کیلوگرم انواع مواد مورد نظر را کشف کنند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدودا دو برابر افزایش داشته است.

به گزارش رکنا ، وی افزود: در سه ماهه امسال پنج باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان متلاشی شده و ۱۸۵ متهم در حوزه‌های تهیه قاچاق و توزیع مواد مخدر نیز دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در ادامه گفت: با پیگیری ماموران پلیس مواد مخدر نهاوند و رصدهای اطلاعاتی آنان نیز طی روز گذشته ۱۳ کیلوگرم تریاک‌ نیز از یک دستگاه پژو ۴۰۵ کشف و راننده متخلف آن دستگیر شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مواد مخدر این شهرستان پس از شناسایی خودرو مد نظر آن را در حین تردد متوقف کرده و در بازجویی صورت گرفته ۱۳ کیلو تریاک را که به شکلی ماهرانه جاسازی شده بود کشف کردند.

ساکی در پایان سخنانش اظهار کرد: راننده متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟